Kåres walkabout...

Diskuter klubben, spilleroverganger og andre QPR-relaterte emner med likesinnede.

Kåres walkabout...

Innlegg atlev » 22 Apr 2012, 10:38

Skal vi sette opp noen matrasjoner langs veien? Tror heller ikke at det er avgjort ennå, men Gudbedre så moro det hadde vært om han måtte ta den rusleturen. :lol:
atlev

Re: Kåres walkabout...

Innlegg qprkaare » 24 Apr 2012, 18:53

atlev skrev:Skal vi sette opp noen matrasjoner langs veien? Tror heller ikke at det er avgjort ennå, men Gudbedre så moro det hadde vært om han måtte ta den rusleturen. :lol:

Tenkte ikke at noen rippet opp i det som ble skrevet i depresiv tilstand etter bortetapet for Bolton, Atle... Nå ser jeg lysere på tilværelsen - for mitt kjære QPR... Og innen 2. juni er forhåpentligvis ting glemt :roll:
QPR forever...... Always!
qprkaare

Innlegg Beinet » 30 Apr 2012, 14:32

Hvordan er stemmningen etter slakten på Brua Kåre? :)
Forreseten, kan du friske opp hva det var du skulle gjøre dersom vi hold oss i PL?
- WE R QPR -
Brukerens avatar
Beinet

Innlegg allan » 30 Apr 2012, 18:12

Hva har han gjort nå?
Om dette dreier seg om en spasertur av noe slag, husk å ta med kamera for dokumentasjon. Kan bli feiende flott bildeserie ;)
Brukerens avatar
allan
Forumadministrator

Innlegg smh » 30 Apr 2012, 19:43

Hva har han gjort? Jo, han har hevdet at han skal gå fra Hønefoss til Oslo hvis QPR beholder plassen i PL - det har vi svart på hvitt. Kåre må gå; ingen tvil om det. Men nå har det seg slik at Kåre har gode QPR-venner som har tenkt å holde ham med selskap. Steinar E og undertegnede skal i glede over å ha reddet plassen holde Kåre med selskap på turen til tigerstaden.
Ettersom Steinar har hatt et infarkt og undertegnede nylig er operert for menisk så deler vi to på turen med å holde Kåre med selskap til supportercupen. Lett hoderegning tilsier at vi antagelig trenger 10-12 timer på turen - alder og fysisk tilstand tatt i betraktning . Jeg foreslår at vi starter på Hønefoss ca. kl. 18.00 fredag 1/6; da vil vi kunne gå endel mens sola fremdeles er oppe, og det er en fordel ;)

Jeg foreslår at vi går i komplett QPR-drakt.

-stein :lol:

Ka sei du no da Kåre?
Sist endret av smh den 01 Mai 2012, 08:09, endret 1 gang
I minne om kjære EMMA, 2005 - 2013. Den meste trofaste QPR-supporteren på fire ben.

If I could rewind and have one moment in my footballife one more time - the choice is easy
Wembley 24th of may 2014, 89.50 on the clock - OHHH BOBBY ZAMORA!!
Brukerens avatar
smh

Innlegg allan » 30 Apr 2012, 19:55

Om alt dette faller på plass, garanterer jeg en hjertelig telefon til vaktsjefen i NRK Buskerud/Østafjells med utfyllende opplysninger om Hoops-samlinga langs landeveien mot Oslo. Dette kan bli en klassiker :lol:
Brukerens avatar
allan
Forumadministrator

Innlegg Dogge » 04 Mai 2012, 12:44

Åh herregud...Kåre..e det därför du inte svarar på mina mail? :)
Dogge

Innlegg qprkaare » 04 Mai 2012, 20:57

Skal få svar du Dogge....

Nei, hva skal jeg si. Noen har tydelig plukket opp dette da - skrevet i dyp depresjon etter Bolton kampen i mars. Kanskje burde man ikke skrive sånn rett etter dårlige kamper, men samtidig er det vel da de ordentlige tankene kommer.

Men jeg har et stort ønske, håp og tro på at QPR skal overleve dette. Det betyr vel en gåtur det da - men i ren lykkerus er det mye man klarer... Men foreløpig tenker jeg ikke på å legge meg i trening... Om så skulle skje at det blir fottur til supportercupen så setter jeg stor pris ditt selskap deler av veien, Stein... Til deg Allan - tror vel denne turen går ganske greit uten så mye publisitet...

Come on u R'ssssss...
qprkaare

Innlegg smh » 04 Mai 2012, 21:24

qprkaare skrev:Skal få svar du Dogge....

Nei, hva skal jeg si. Noen har tydelig plukket opp dette da - skrevet i dyp depresjon etter Bolton kampen i mars. Kanskje burde man ikke skrive sånn rett etter dårlige kamper, men samtidig er det vel da de ordentlige tankene kommer.

Men jeg har et stort ønske, håp og tro på at QPR skal overleve dette. Det betyr vel en gåtur det da - men i ren lykkerus er det mye man klarer... Men foreløpig tenker jeg ikke på å legge meg i trening... Om så skulle skje at det blir fottur til supportercupen så setter jeg stor pris ditt selskap deler av veien, Stein... Til deg Allan - tror vel denne turen går ganske greit uten så mye publisitet...

Come on u R'ssssss...

Følge på turen skal du få Kåre - med alle våre opplevelser om QPR kommer turen til å bli en sann glede :? Nå er det jo en mann til som også har meldt seg på turen; nemlig Steinar E. fra Two Dogs - overlever vi PL går vi i lykkerus til Supportercupen - ingen tvil om det!!

U R'ssssssssssssssssssssssssssssssss

-(på slanker'n) stein
I minne om kjære EMMA, 2005 - 2013. Den meste trofaste QPR-supporteren på fire ben.

If I could rewind and have one moment in my footballife one more time - the choice is easy
Wembley 24th of may 2014, 89.50 on the clock - OHHH BOBBY ZAMORA!!
Brukerens avatar
smh

Innlegg qprkaare » 04 Mai 2012, 21:46

Kan bli hyggelig tur dette.... - nesten på grensa til at jeg gleder meg bitte bitte litt..!!!! Måtte vi bare slå Stoke på søndag... Usikker på om jeg tør å se den kampen...
qprkaare

Neste

Gå til QPR

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester