Index| Om ossVielsen |Forlovere |Brudepiker/Brudesvenn| Bryllupsfesten| BilderØnskeliste ToastmasterNyheter | Kontakt| Send oss en hilsen |

 
  Nyheter  

 

Her kan dere følge med hvor langt vi er kommet oss i planleggingen:

 

Hva  jobber vi med nå/hva gjenstår?

  Må finne folk som kan servere/rydde.
Juni 2011: Har fått det meste av det jeg trenger, og ikke trenger.
Juni 2011: Må få bestilt duker og middags servietter.

Hva er klart?

  Vi har satt kleskode smoking, for at det skal passe i vårt bryllup, som vil bli veldig inspirert av det amerikanske. For herrene så betyr det mørk dress eller smoking for de som har det.
Damer bærer lang kjole, som dog ikke skal være gulvlang eller like flott og påkostet som til galla. Damer kan også ha kortere kjole, knekort, men ikke lårkort. Kjolen kan gjerne være festfin og eventuelt med glitter. Ved kleskode smoking brukes ikke hansker.
Og heller ikke bunad, festdrakt eller kofter.
Juni 2011: Invitasjonene er til slutt sendt ut.
Mai 2011: Musikken er mer eller mindre klar. Nå er det bare øving igjen på de involverte, og å fastsette alle sanger.
Mai 2011: Har bestilt frisør time. Må bare rydde plass til en prøvetime før, selv om jeg har full kontroll på hvordan jeg skal ha håret.
Mai 2011: Toastmaster er på plass :-)
April 2011: Vi har fått vårt eget monogram.
April 2011: Klær til 11 personer er bestilt skreddersydd, så nå er det bare å vente til det kommer :-).
April 2011: Konstaterer at jeg er rimelig i rute. Klær bestilt til 11 personer, har kun igjen å få tatt alle mål, noe jeg skal bruke påsken til å få gjort. Har bestilt glass og kakespade/kniv til oss m/gravering, bordkortholdere, servietter, pluss diverse annet som jeg bare måtte ha til selve bordet og oppdekkingen.
April 2011: Bruda har bestilt time for å få fikset neglene :-), lørdag 13. august, av respekt for at de skal være på også når det starter i kirka kl 14.00.
April 2011: Deler av pynten til lokalet er kommet/bestilt.
Mars 2011: Ja, ting endrer seg stadig, og etterhvert som bruden holdt på med forberedelsene, så oppdaget hun at Odd Fellow Huset ble altfor lite, så vi fikk heldigvis leie Folkets Hus. Og der tror jeg vi har nok plass.
Mars 2011: Har booket musikk til festen, så det er i boks.
Mars 2011: Alt av blomster er bestemt. Brudebukett. Bukett til  brudas 2 forlovere. Våre 2 brudepiker, knapphullsblomster til "gutta", Blomsterlenker, Blomsterpike kurv, Blomster til kaken, og bord dekorasjoner er bestemt. Alt i samme fargekombinasjon.
Mars 2011: Har fått en duo som et lite musikkinnslag/underholdning i løpet av kvelden.
Mars 2011: De øvrige kakene er "klare", så de skal bare lages, og kakebakere er også helt klart.
Mars 2011: Bryllupskaka er bestemt, og står i stil med kjolen :-)
Januar 2011: Oppdatert med brudgommens forlover.
Januar 2011: Oppdatert med nye bilder av ungene og våre blomsterpiker.
Januar 2011: Vi har av praktiske årsaker endre menyen for middagen, og det vil bli et deilig koldtbord med både varmt og kaldt og de deiligste desserter.
Mai 2010: Vi har booket Hammerfest Kirke til Lørdag 13. August 2011 kl. 14.00
Mai 2010: Vi har booket Fotograf Jan O. Hermansen for hele dagen.
Mai 2010: Bruden har bestemt seg for hvilken kjole hun skal ha, skreddersydd. Brudgommen har også bestemt seg for antrekk.
Mai 2010: Brudens  2 forlovere er klare.
Mai 2010: Vår hjemmeside om bryllupet er oppe å går.
Mai 2010: Våre felles barn skal være brudepiker og brudesvenn.
Mai 2010: Brudens to tantebarn skal være blomsterpiker i vårt bryllup.
Mai 2010: Vi har fått leid Odd Fellow Huset for helga.
 

 

Index| Om ossVielsen |Forlovere |Brudepiker/Brudesvenn| Bryllupsfesten| Bilder|Ønskeliste   ToastmasterNyheter | Kontakt| Send oss en hilsen |

 

Ny side 0